15.2.24

* 'Quink sur Kraft', serie (1995)


Quink is de naam van de vulpeninkt, waarmee ik op bruin papier, waarvan ik dacht dat het Kraftpapier heette, (maar daarin heb ik mij vergist...), in 1995 een serie tekeningen maakte, die ik in 1996 met gouache inkleurde. Ze kregen franstalige titels, maar die kan ik niet meer allemaal achterhalen.

'La coiffure de ma maman'









'Roulleaux'






'La bulle'






Met geperste lijstprofielen van MDF,
ramin binnenlijstje/afstandhouder
en glas heb ik de hele serie ingelijst.
Afm 25 x 44 cm.






1 opmerking:

  1. Hallo Pim,

    Op marktplaats bied ik nu drie werken van u aan.

    Gezien de malaise in de verkoop van tweedehandskunst vraag ik er maar 300 voor

    Ik heb een papier van een expositie met alle titels.

    vr gr

    Piet van Kampen; whizknobbel@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen